Secill biz baya sosyaliz valla, bebeğim 3 ay 24 günlük sürekli çıkıyoruz dışarı, ama tabi ki insanın olmadığı ya da az olduğu açık alanlara gidiyoruz, kimsenin olmadığı plajda denize de soktuk, en boş olduğu zamanda pikniğe de gittik orman havası aldı çocuk, eve tıkmanın daha kötü olduğunu düşünüyorum hava alsın yavrular