Prematureannesii Ablamin ilk bebeği aşırı afacan bir seydi, o da tipki sizin civarlarinizda ikinci yegenime hamile kalmıştı.
Ikinci kuzu gibi bir sey oldu, sanırım abisi onu bastırdığı için. Kendi kendine yemegini uer, uyur, ağladığını nadir duydum, oyle soyliyim.
Ama ilki.. hala çok konusur, yerinde duramaz..
Değişiyor, nasip kısmet bu isler.