AyenurSner
Bende kullanmıyordum bebeğim hasta oldu doktora götürdüm doktorumuz kansız havadan nem kapıyor o yüzden dedi ve kan ilacı verdi 2 ay kullanacaksın dedi 1 aydır kullanıyorum. Bence sende kullan canım. Kansızlık önemli. Ama sağlık ocağının verdiğini kullanma içinde paraben var. Doktorunla danışıp kullanabilirsin.