Merhaba doğumdaşlar 😂 Biz çok hareketlendik sizde durumlar nasıl. Emeklemeyi biliyor ama sevmiyor hemen tutunup biyerlerden ayağa kalkıyor sürekli yürümek istiyor. Elinden tutunca gayet muntazam sırasıyla büyük koca adımlar atıyor🤦🏻♀️ Anne baba dede nene hadi gel diyor. Bilinçli bilinçsiz bilmiyorum artık 😂 ben ince tondan ayyyy diyorum mesela o da ince tondan beni taklit ederek aynı sesi çıkartıyor. Bez bağlamak işkence şu sıralar. Uykuları çok düzenli şükür o yönden şanslıyım. Ayrı bi huysuzluğumuz mevcut şuan ön alt dişlerimiz kabardı iyice geldi gelecek gibi. Bir de tayinimiz çıktı Vana. Ev toparlanmayla da uğraşıyorum. Akıl sağlığımı korumaya çalışıyorum bi yandan 😅 Pandemiden dolayı doktora gidemiyorduk. Geçen hafta gittik. 74 cm 8,5 kg. Sizinkiler ne durumda. Bizim alerjimiz mevcut süt, süt ürünleri ve yumurta 🤦🏻♀️ O yüzden beslenmelerimiz çok problem. Siz öğün olarak ne veriyorsunuz biz hala çok pütürtülü olunca yiyemiyoruz kafayı yicem bu konuda. Millet bu ay köfte veriyormuş 🥴 Alışsın diye eline bişeyler de veriyorum ama yok alışmıyor. Doktorda zamanla alışacak endişe etmeyin diyor. Doktor 2 öğün verin 9. ayı tamamlanana kadar 3 öğüne geçilmemeli dedi. Sizde durumlar nasıl gönderin gelsin bakim 🤦🏻♀️