Merhaba anneler dun bütün gün kızım küstü ne yese doktorumu aradım iştahsızlık olursa getir diye ama taşındım diye oraya götüremem en son içtiği suyu bile kusunca hemen götürdüm doktora bi serum verdi kan verdik rota virüsü olabilirmi diye endişe ettik ama ishali yoktu gene de baktı kanda virüs çıkmadı
ama karaciğer emzimleri yüksek dedi doktor bugün başka doktora gidicem esimi bekliyorum malum yasak var tek gidemem
sorum şu bu yasta çocukta karaciğerde sorun olurmu doktor kustugu içinde yukselir dedi yanı kusmasıyla alakası olabilir mi