Selam kızlar. Oğlum 7 ay 9 günlük. Çok şükür 3.ayından beri uyku düzeni var akşam 8 sabah da 7 8 değişiyor. Gündüz uykusunu da öğlen 11bucuktan 1e kadar yapıyordu bir de akşam üzeri uyuyordu. Bi kaç gündür gündüz uykusunda çok zorlanıyoruz. Uykusu geliyor memede uyuyor yarim saat sonra uyanıyor. Dün 3 kez uykuya döndürdüm. Bugün uyandi birdaha uyumak istemiyor uykusu var bağırıyor. Ne sallanmak istiyor ne memeye geliyor nasıl uyutucami bilemiyorum artik 😣 Bırakıyorum kendi kendine de uyumuyor. 8.ayda uyku gerilemesi oluyormuş acaba o mu başladı yaşayan var mı ? Ne kadar sürüyor ?