Gulsen-mira76 kızım 11 aylık ek gidaya geçtiğinden beri oda kabız hep, mama vermiyorum emziriyorum bilmiyorum belki sizinki mamadan olabilir ek gıdadan önce de mi kabızlık vardı?Verdiğiniz gıdalara dikkat edin,bol su içirin.Kizimdaki kabızlığı çözdüm sanırım verdiğim gıdalardan oluyormuş.bu aralar 2 öğün hazir kutu mamalardan yapiyorum hic kabızlığı kalmadı.Belki sizinde yedirdiginiz şeylerden olabilir