Sevdetoksoy 7 günlük bebeğimde göz akıntısı çapaklanma başladı yaşayanlar var mı neden olur ne iyi gelir?
NurNaz Sevdetoksoy benimbebkte de vat canim hafta ici doktora goturecegim tek gozde var hafif akinti ve capak arastirdigimda goz damar tikanikligi olabilir yaziyor bu yuzden sizde gosterin derim
Yagz46 Sevdetoksoy tobrased diye bi damla var gunde 3 defa 1 damla damlatiyosunuz akan gozune 1 gunde iyilesiyor.saglik ocagina da gidebilirsiniz.
gzdalidmr Sevdetoksoy benim oğlumun tek gözünde olur.Genelde bebeklerde olurmuş.Doktorum damla verdi.10 güne iyileşti.Ama bebekler hassas olduğu için çok ellememeye bakın
Deletedmom265 Sevdetoksoy kafana göre damla veya anne sütü damlatma doktora göster ve nazikçe göz pınarlarına masaj yap
AlyaaSrmrt Normal mi doğurdunuz ? Olabilirmiş normal doğumlarda. Benim bebeğimde bi Aya yakın oldu. Sürekli pamukla çayla sildim. Geçti çok şükür
Sevdetoksoy Sezeryan oldum, salı günü kontrolü var bende o zaman sorayım doktora diyorum şimdilik ılık suyla yada anne sütüyle siliyorum cevaplarınız için teşekkür ederim☺️
Dkk Sevdetoksoy bebe şampuanı ile yıkayabilirsinşz gözünü. Bizde de var sağ gözünde. Yıkadıktan sonra çok hafifledi. Bir kaç gündür çok gazlı açıkçası 2.kez yıkayamadom sanki 2.kez yıkasam tamamen bitecek
Helenyaz 3 gün önce kızımda da oldu 48 günlük şu anda. Dr a foto atıp sordum, ılık çayla sil dedi 5 gün içinde geçmezse getir dedi. Tüm gün çayla sildim ertesi gün tamamen geçmişti. Hemen ilaç kullanmayın çay kompresi deneyin
Hanife_zybk09 Sevdetoksoy bizde de oldu doktor serum duyu göz damlası verdi anne sütü çay damlatma bakteri yapıyormuş