Merhaba anneler bebeğim 6 aylık bir ay önce tadımlara başladık. Hala porsiyonlarını yükseltmedim sabah çeyrek yumurta sarısı veriyorm Yarım muzla ikindi meyve sebze püresi Çok az veriyorm zeytinyağı damlatıyorm su içiyorum geri kalan zamanda anne sütü alıyor masaj yapıyorm. Bağırsak düzenleyici kullanıyorm ama böyle kaka yaparken zorlanıyor diyorum bezi hep doldurdu ama yok çıkan azıcık çok sert değl koyun seyi gibi değil ama parmak gibi kalıp dr tavsiyemiz su içirin zeytinyağı damlatın dı yapıyorm bağırsak düzenliyicide dr um verdi anlayamadım niye böyle. Muz vermedim bi ara yine öyle sürekli kayısı suyu posası da verdim aynı başka ne yapabilirim