deletedmom913 Valla eğer beşiğe alıştırabiliyorsanız emzirme bittiği gibi beşiğine bırakın yerine alışsın benim ki kucağa alıştı emzirdikten sonra uyuya kalıyordu bende kıyamayıp yerine koymadım şimdi sadece kucakta yaşıyor .. Akşam ben yanında olunca çok düzenli uyuyor ama yine benim yanımda . Bu çok güzel birşey ona çok alıştım ama eğer önceden böyle olacağını bilseydim yatağına alıştırırdım .. 🌺