Etuna Dygogz bir arkadaş onu önerilen süreden fazla taktığı için mastit oldu dikkat et derim gümüş kapakta böyle bir dertte yok gece gündüz çıkarmıyorum mesela
Ebruelcin Dygogz gümüş kapaklar en iyisi, krem yok, antibiyotik yok, zahmetli tedavi yöntemleri yok, tak kullan
Dygogz FiE canim mastite lahana yapragini oneriyorlar sudyenle göğsünün arasina koyuyormussun bide sicak duşta masaj göğsüne internette videolari var gecmis olsun sanada
Dygogz Teslimevera sutyenim rahat bakalim canim su yontemler ise yaramazsa bende bi cildiyeye goruncem
Hacer7 Dygogz öyle bişey yok benimde yarıldı göğsüm ağlıya ağlıya enziriyordum 3 4 gün sağdım sütümü biberonla verdim kremledim hep öyle geçti
Ebruelcin Etuna kesinlikle cok ise yarıyor, gümüş kapaklar sayesinde emzirebildim bebeğimi, o kadar canım yaniyorduki emzirmeyi bile birakmayi dusundum
Acemi_ogretmen_annee Dygogz avent gögüs kalkanı kesinlikle faydasını 2 günde göreceksin iyiki almışım benim kanamak üzereydi bilirim o acıyı bu kapaklar sayesinde atlattım hemen lansinoh kremde sürdüm. 2 çeşit takılıyor gün içerisinde delikli kapağı yatarken deliksiz olanı takıyırsun ayırca göğüste biriken ön sütü de alıyor faydalı olan son sütü bebeğiniz içmiş oluyor. Ben süt bile biriktirmiştim ilk zamanlar çok doluyordu içi bi araştırmalısınız geçmiş olsun 😊
Dygogz Acemi_ogretmen_annee siparis ettim canim.bugun yarin elimde olur insallah hemen iyilesir goguslerim 🙏
balcicegin_annesi Dygogz valla ben çektiğim sancıya bile hafif dedim onun acısının yanında en son beni öldürün diye ağlıyordum anneme 😁 ne günlerdi ama geçer korkma sabırlı ol emzirmekten asla vazgeçme kimi kadın agrıyır diye bebeğini emzirmeyi bile bırakmış ya 😶
Dygogz balcicegin_annesi yok asla birakmam o benimle onun arasindaki en guzel bağ. Tepine tepine olsada emzirmeye devam 😊🤣
Ebruelcin Dygogz kesinlikle pişman olmayacaksınız, alipta faydasını görmedim diyen duymadim, deneyiminizi merak ediyorum, paylasirsiniz bizimle de