Merhaba güzel anneler, kızım 24 temmuzda 1yaşına girecek. Malesef babamız subay ve yaklaşık 3 aydır ayrıyız ve doğum gününde birleşebilecek miyiz bilmiyorum. Annemlerin yanındayım ve ilk yaşı olduğu için kutlamak istiyorum. Unicorn konsept planlıyorum. 1 yaş elbisesi nereden alabilirim? Ayrıca konsept olarak neler yapabilirim?