Sumeyyeafra Çok haklısın ben de böyle düşünüyorum başından beri ne emzik ne biberon almıştım gereksiz gördüğüm için ama şansıma hediye geldi Uygun da görmüyorum ayrıca diş ve damak yapısını bozuyor diye bu emzik ortodontikmiş yani o açıdan da uygun olunca verdim gitti tavsiye ederim çünkü 10 tane emzik aldım tutmadı yazanlar var ben bir tanesini bile çok görürken hani yine aynı kapıya çıkıyor