Ayse1989 Bebeğim 3 aylık dün roto ve menejit aşısı oldu ama sürekli huysuz ateşi yok alnı ve yanakları cok sıcak sürekli ağlıyor içim parçalanıyor calpol verdim ama ne bilim içim hiç rahat değil yaptıranlar yazarsa cok sevinirim
Merve Ayse1989 bizde ateş ve huysuzluk yapmamıştı. Rota ve menenjit aşısı. Ateş yoksa calpol vermeyin birde ateşölçer yanlış ölçüp ölçmediğini mutlaka kontrol edin. Geçmiş olsun
Cansubursa22 Bizde 5 gün sonra ikici dozlarini yaptircaz ilkinde ateş olmadi bizde sadece huysuzluk vardı