Gzdekeklk Merhaba, spinal anestezi ile doğum yaptım belimin ağrısından çocuğumla bile ilgilenemiyorum gece uyuyamıyorum. Lütfen aynı sorunları yaşayan varsa yazsın
Elifhanim Gzdekeklk dogum yapali 4 ay oldu boyun agrim var ve hala gecmedi bel agrim ilk zmanlar oldu ama gecti