Arkadaşlar 15 günlük bir oğlum var. İki gündür kakasını yapamıyor. Sürekli sancı ve ağrısı var. Ayaklarını içe doğru çekiyor. Biraz anne sütü biraz mamayla besleniyor. Sütüm yeni çoğalmaya başladı,sezeryan olduğum için. Ne yapmam lazım. Hastane de doktorlar ne kullandırıyor?