Narotti bizim de öyle oldu sonra biran da ateş 39 oldu düşüremedik doktora gittik grip olmuş dedi serum takıp fitil attılar ateş düştü ertesi gün bir daha aynı oldu calpol ve antibiyotik başladık 20 gündür sürüyor ve şimdi öksürük çoğaldı ateş gitti bence ihmal etme ateşi sürekli kontrol et doktora git