merveasm Kızlar, 3 ay 23 günlük oğlum var normalde cok sakin asla ağlamaz cok uysal ama bugun sabah 7 den beri aşırı mız mız memeden ayrılmıyor aglıyor cok mız mız susmuyor uyumuyor. Ateşi falan yok niye böyle ya