Duygusm Minik0212 bizim doktorumuz bebekte başka şikayet olmadığı sürece açık sarıdan koyu yeşile kadar kaka rengi normaldir diyor. Ancak bebeğin gelişimi mutlaka iyi olmalı.
elifinannesi-06 Minik0212 bizim doktorumuzda beyaz ve kırmızı olmadığı sürece kaka renginin pek bi önemi yok demişti
Deletedmom23113 Minik0212 kaç aylık Demir ilacı kullanıyor musunuz ? BiZ 5,5 aylığız Arada yeşil yapıyor , Demir içtiği için ve iyi beslenme işareti dediler sıkıntı etmeyin , kırmızı olmasın yeter 😊