Rabis71 Kızlar meraba 4.5 aylık bir oğlum var saçımı boyatmak istiyorum ama kimi zararlı olur kimi zararlı olmaz diyor bu konu hakkında bilginiz var mı acaba ?
Melekler Kız ben 4 aylık hamileydim boyattım hiç birşey olmaz şuan hatta emziriyorum dizin gibi yine boyatacağım