Kızlar doğum yapalı 42 gün oldu dogum yaptıktan bir hafta sonra mastit oldum çok cektim antibiyotik filan kullandım tabi bu süreçte bebeğimi çok emziremedim göğüsümu sağdım bebegime mama verdim tam mastit bitti emzirmeye başladım bu seferde göğüs uçlarım çatladı kremler yağlar vs. kullandım sol gogusum ucu iyileti gayet güzel emiyo sağ göğüs ucumda iyileşir diye hep sabır ettim ama daha kötüye gitti bildiğiniz ucu yarısı yok gibi zorla emziriyorum emmek de istemiyo bebeğim saten emzirdikten bir süre sonra göğüs ucum içine giriyo bildiğiniz dümdüz oluyo pompa ile çıkarıp veriyorum bazen emiyo bazen emmiuo çok yoruldum bu süreçte göğüsü içe çökük anneler nasıl emziriyoruz emmedigi zaman sütüm bildiğiniz boş yere akıyo çok üzülüyorum