antropologanne kucağa alışma diye bişi yok canım eski kafalıların söylediklerine hiç takılma kesinlikle aksine kucakta ilgilenilen bebekler özverili ve özgüven sahibi kişiliklerde olurla uzmanlar bu şekilde söyler,memede kaşma durumu ise aç olduğu için değil henüz dünyada çok çok yeni ve sadece seni tanıyor senin kokunla kendisini güvende hissediyor 😊birde bu şuan problem değil ama 20 günden sonra emzik vermeni tavsiye ederim aventin emzikleri damak yapısı yumuşak bebişine zarar vermeyecek nitelikte ,sağlıkla büyüsün bebişin😊