ElifEslem biz rutin kontrolü için gitmiştik 1 aylik di doktor bizi cildiyeye yönlendirdi orada mavi ışıkta baktılar korkulacak bisey yok dediler 2 buçuk aylıkken değişik hareketler yaptı çocuk norolojisine gittik sonuçlar temiz çıktı ama hala hareket yapıyordu 4 aylıkken ilaç tedavisine başladık o arada genetik doktoruna gen tahlili yapilmasini soyledi doktor genlere de bakıldı o şekilde ilerledi yani. Ama sizin ki korkulacak bi şey olmaya bilir çünkü çoğalma yok