Arkadaşlar allah aşkına dalga geçmeyin ama bir şey soracağım. Emzirirken bebeğimin kulağı altta kalıyor haliyle kıvrılıyor. Bu kepçe olmaya yol açar mı? Yatarken kıvrılmıyor ama emzirirken ister istemez oluyor. Burada birkaç post gördüm ama emin olmak istedim. Şimdi de sürekli düzeltmeye çalışıyorum ama bebeğim huzursuz oluyor beslenirken kimse böyle davranılsın istemez kendine sonuçta. Ay aklıma takıldı.