Nefesdunya Meryemela72 ilk 6 ay HİPP COMBİOTİC kullandım sonra da BEBELAC GOLD a geçtim 15 aylık şuan bebelac gold ile devam ediyoruz 😍
boncukhaniminannesi VDL-61 bende onu kullanıyorum çok memnunum gaz kabız problemi yok ama benide emdigi için biraz gaz yaşıyoruz biraz tabi
Ayseygmr SEREZ kesin yaradı mi canim? Benum kizim 1 aylik once aptamil kullndk cikaryrdu kabiz olyrfu sma ya gctm 3 hafta oldu bundada hep kusuyor yediği gibi 10 gun dışkısıni yapamadı kararsz kldm
elifimmmt SEREZ fiyat nedir acaba nerden alıyosunuz bebelac goldu.. ne gibi tavsiye edersiniz bende ona geçmeyi düşünüyorum
Meryemela72 LadyMarmalade bebelac tan ne farkı var gold un boncukhaniminannesi Hemanjiomluminik SEREZ
Hemanjiomluminik Ayseygmr sma ve aptamil ağır mamalardır. Bazı bebeklere kabızlık yapabiliyor. Bebelac gold hipp combiotik birçok annenin kullanıp tavsiye ettiği mamalar.
LadyMarmalade Meryemela72 ilk aptamil kullandık kakasını yapamadı kustu gaz problemi oldu şimdi bebelac gold kullanıyoruz memnunum
Hemanjiomluminik Meryemela72 bildiğim kadarı ile bebelac gold gaz kaka problemi olan bebeklere daha iyi geliyor. Ben o yüzden gold almıştım ama oğşum kustu içmedi mecburen başka mamaya geçtim
boncukhaniminannesi Meryemela72 canım ben Bebelac gold nutrikonfor kullanıyorum gaz ve kabızlık için özel mama gaz ve kabız sorunu yok