Minik0212 benim bilgm yani doktorumn sölediği en son 3 ay 15 günlkken ilk doz vurulmalı normlde 2 ve 3 ayda yapılıo baznde en geç 3 ve 4 ayda yapılıo dedi ben ilk dozunu yaptrdm 3 aylıkken digeri 4 ay sorum doktorunza ihmal etmeyn öenmli bi aşı 311 tl ödemesi var biz doktor 250 aldı bilginize