Oğlum 1 aylık san sonra birden kaka yapamaya başladı 4 günün sonunda yaptı ama ondan sonra gaz sancısı kaka yapamama zorladı yağ verdim uyarı yaptım uyarı yapınca hemen yapıyor ama yapmak iyi değil diyorlar benim gibi sorun yaşayan var mı doktor fitil verdi ama bazen yaptırıyor bazen yaptırmıyor bilmiyorum bunalıyorum