Adlk Mom93 bence bekleme canım eczaneden idrar torbası al evde idrarını yaptır götür hastaneye tahlil yaptır emin olursun enfeksiyonu var mı yok mu ben hep öyle yapıyorum hem bebeği götürmene gerek kalmıyor gerekliyse getir diyorlar zaten sonuca göre
attbianne Gece çişiyse böyle oluyor benim bebeğimde böyle 5 aylık gecede 4 kere emmeye kalkıyor ve ben aralarda su da veriyorum ona ragmen boyle
Mervemerveesk attbianne 5 aylık bebeğe neden su veriyorsunuz? Doktorunuz mu söyledi? Su midesini gereksiz yere şişirir
Boncugumm Hfdvhesfhyu Gamzem12_y Benim bebeğim de akşam takardım sabah kupkuru olurdu bir de idrarı kokuyordu doktora gittik idrar yolu enfeksiyonu olmuş hatta ben ilk zamanlar anyamadım uzun süre öyle durdu bebeğim ve bu yüzden böbreklerine bakılacak ultrason dan gün aldık bekliyoruz ihmal etmeyin sakın ben çok endişeliyim şu an
cavrosay6 Boncugumm benmde olum mama meme yiyo.ama bezi hic dolu olmuya.3.satte bazen boş olduğu içn 4 sat bekletrim yinede az😔.evet çokta kokulu.kakada yapamiyo.çok huzursz.2 ay 27 günlük
Boncugumm Gamzem12_y kesin enflasyon canım sakın ihmal etme götür böbreklerine zara r veriyor Allah korusun
Boncugumm cavrosay6 kesin enfeksiyon o zaman canım ya yarın hemen götürün ben ihmal ettiğim için çok pişmanım çünkü bir de biz suya başladık idrar yapmadığı için 15 gündür su veriyorum 4 aylık olucaz bizde
Mervemerveesk Gamzem12_y çişinin rengi turuncu gibi görünüyor. Bu da çişinde kristaller var demek. Eğer doğruysa bu durum susuz kalmış demektir. Allah korusun dehidrasyona girebilir
attbianne Mervemerveesk istiyor suyu çok terliyor dogudayiz gece gunduz 40 derece oluyor öğünlerine etki etmiyor su içsede sütünü mamasini iciyo