Snmela bende anne sütü ve mama veriyorum benim bebeğim 1 ay 20 günlük. Gaz sancısı olduğunda emme refleksi göstererek o sancıyı bastırmaya çalışırmış minikler kitaptan okumuştum. Aslında aç olmuyorlar her zaman yani. Ben bunu sonradan fark ettim benimkide 5 kilo olmuştu doktor gereğinden fazla yedirmişsin demişti(15 gün önce) bu şekilde olunca saat belirledim beslenmesi için gaz masajı yapmaya ve çeşitli şeylerle onu oyalamaya başladım saati gelincede emziriyorum/mama veriyorum 😊😊