Sürekli ensemin altı uyuşuyordu, omuzlarım ağrıyordu dayanamadım ağrısına günlük hayatımı etkilemeye başlamıştı hastaneye gitmeye korkmama rağmen gittim ve boyun fıtığı, boyun düzleşmesi çıktı. Aksi gibi ev sahibi evden çıkarıyor 15 gün zaman tanıdı ve eşim görevde. Annemle kız kardeşim bu duruma dayanamıyor yanıma gelmek istiyor ama uçakta bi şey olur diye çok korkuyorum 😔 ama çok da ağrım oluyor tek başıma da zorlanıyorum napacağım bilemedim siperlik, eldiven, maske takarız sürekli değiştiririz diyorlar ama onlar da benim canım ciğerim 😔 var mı yolculuk yapanınız arkadaşlar fikirlerine ihtiyacım var 😔