Ona da güvenmiyorum ki %100 bi şey lazım. Doğum kontrol hapı ilaç iğne kullanamıyorum alerjim var doktor kullanma dedi. Çok kötü yaptı beni çünkü hap. İğne kullansan herhalde mahveder beni. Benim bi yöntemim yok maalesef. Ben iki taraflı korunma taraftarıyım sadece eşle olmuyor