Merhaba hanımlar 2 ay 7 günlük bebeğim var karma asıları yapıldı ve huyu değişmeye basladı geceleri cok fazla uyuyor uyandırmasam 7 saate yakın uyuyacak ve gündüzleri de bu sekilde bir sıkıntı olmasından korkuyorım cunku normAl bi durum değil basına gelen var mı aşıdan sonra böyle oldu düşüncelerinizi paylasırsanız sevinirim