Selam güzel anneler; bebeğim 6 aylık oldu sayılır.
Ek gıdaya başliycaz
örnek tarifleriniz varsa paylaşır mısınız benimle
Kahvaltı
Öğle yemeği
Akşam yemeği
şeklinde elirliycez biz.
Ben 2 haftadır yoğurt yediriyorum çok severek yiyiyor herhangi bir sorunla karşılaşmadık. Sizler neler yapıyorsunuz neler yapıcaksınız birbirimize destek olalım.
Kahvaltı :
yarım yumurta sarısı
20 ml kadar anne sütü
çeyrek muz
bi çay kaşığı lor peyniri. (Peyniri evde yaptım yoğurdu da evde mayalıyorum) Hepsini püre kovana gelcek şekilde karıştırıp yedirdim severek yedi👌🏻😌