Zbetus kum da döküyorsa idrar yolu enfeksiyonu da varsa bu kadar beklemeniz yanlış bence. Yazık el kadar yavruya, ben ikisini de yaşadım, sık sık idrar yolu enfeksiyonu oluyorum ağlaya aglaya çıkıyorum tuvaletten, her ikisi de çok acılı rahatsızlıklar. Randevunuzu alın, hastanede oyalanmadan girer çıkarsınız doktorun yanına. Tabi basit bisey de olabilir, sizden geçen hormonların etkisi bitmemiş olabilir belki de henüz. Ama emin olmakta fayda var