Benim bebeğim 8 bucuk aylık oldu hala kusuyor 😀😀😀 sinirlerim artık laçka oldu Halı koltukların durumunu anlatamam. Doktorum önerisiyle 2 ilaç kullandım geçmedi boy kilo artışı çok önde gidiyordu. Doktor ilk başlarda fazlasını atıyor dedi ama böyle bir kusma yok bardaktan boşalır gibi. Sonrasında bebek reflüsü dedi ama bunu hastalık gibi düşünme dedi sadece sinir bozucu bir olay gibi düşün artık dedi. Her bünye farklıdır kimi bebek bir yaşında düzeliyor kimi 5 kimi 9 dedi. Ama ilaç kullanıp düzelen bebeklerde var denemende fayda var 😀 çokta kendini yıpratma dolabında tek kıyafeti olmadığı günleri yaşadım hepsi kusmuklu yarısı makinede yarısı peteklerde kurutmaya çalışıyordum. Bir kuyafet değiştirirken yanına 3 kıyafette alıyordum ve her değiştirmemde tekrar tekrar kusuyordu. Ek gıdaya gectiğimzde burnundan bile havuç suları gelmişti ah neler çektim. Daha yeni yeni azaldı 9 ay olucz yakında