kerem16_ bebekler midesini üşütünce kusmaz, tokluk hissi olmadığı için fazla sütü mide dışarı atar. Ayrıca hırıltı da normal, ancak burnundaki anne karnı kalıntılarını atacak. Bebekleri hasta etmek o kadar kolay değil ☺️ içiniz rahat olsun. Fazla giydirmeyin. Eldiven çorap asla giydirmeyin. Bi zıbın, üzerine de ince bi takım yeter. Bebekler terlerse hasta olur ☺️