Bebeğim 15 günlük. 1 günlük serüvenimiz şu şekilde; sabah 6da kalkıyor 10 a kadar uyumuyor. Bu sırada çok gaz sancısı oluyor. 10dan sonra 1 saat kadar falan uyuyor. Sonra 3 e 4 e kadar sürekli meme istiyor. Memeyi veriyorum göğsümde uyuyor yerine koyuyorum uyanıyor. Full bu şekilde bi koy bi al öyle geçiyor. 3ten sonra yine 1 saat ya da en fazla 2 saat uyuyor. Ondan sonrada 12ye kadar sürekli yine meme istiyor. O saatlerde gözlerim çıkıyor resmen. Ama hep 12 ye kadar emzir yatır emzir yatır bu şekilde. Sonra 12de uyuyup 4te uyanıyor. 4 saat uyumuş oluyor o arada uyandırmalımıyım ? Çok fazla uyumadığı için uyandırmıyorum. Ama nasıl yapmam gerektiğini de bilmiyorum