Monalisa acile götürün, kan tahlili yapıyorlar. Benim kızımda daha önce ateşi şurupla düşmeyince götürdük tahlil yaptılar ve enfeksiyon çıktı. Antibiyotikle falan toparladı birkaç günde.
bir de ateş düşürücülerin açıldıktan sonra saklama süresi 1 ay. Sonrasında etkisini kaybedebiliyormuşmuş