Yeniann3 Göğsümün tamamında fazla bir ağrı var. Bazen bebeğim emerken ucu sanki kopuyor öyle bir ağrı. Çatlaklık yara falanda yok. Göğsümün kahverengi kısmından damarlar beliriyor. Damarlarım çekiliyor sanki