H-123 bebeğim cok gazlı ve kolik bi bebekti bu yüzden mecbur ayakta sallamaya alıştı şu an 3 aylık ve 7500 kg artık sallamak gerckten zor oluyor ama alıştı bi kere yapacak bişey yok öyle uyuyor tavana beşik yaptık da onunla biraz rahatladık Allahtan uykuya 3 4 dk içinde dalıyor yoksa ayaklarım kopar valla. Sizinki de aşılabilir 3 aya kadar aşılmaz falan hikaye yani ama alışırsa da canınızı sıkmayın öyle böyle büyüyorlar.. Bu arada tavan beşigi tavsiye ederim en azından gece falan rahatlarsın uyumasan bile yattıgın yerden sallayabiliyorsun