Aci Kızlar göğüs ucunda küçük bi sivilceye benzer bisey çıktı mastit mi oldum acaba ama göğsün de ağrı falan yok ama o sivilce gibi şey aciyor baya
cavrosay6 Aci canm bendede var ilk kizimdan emzirdym dönemlerden yani..göyüsün kahverengi kisminda deri altinda kücück bişey tam meme ucunnun yaninda.sendedemi öyle.bende hiç acimiyo.bu nedirki yaa🤷♀️
Aci cavrosay6 canim benim tam ucunda cıktı daha dün cıktı sivilce mi ne anlamadım ici iltihap doluyo gibi
cavrosay6 Aci eyer içi iltihap gibiyse sivilce falandr canm.bendeki ayni bebe ucu kahferengi ici gozukmuyo.sendeki baska şey olabilir.