remYakup Haninlar 3 aylik bebegimin yuzune telefon dustu . Cok agladi bi an nefesi kesildi sonra sustu uyudu sizce bisey olurmu acil yardim nolur ??
Reckless remYakup sanmıyorum bişey olacağını ama takip edin anormal bi ağlaması yada yara kızarıklık gibi bişeyi var mı diye Nasıl düştü ki 🙄
Esrabayrakdar remYakup yani bnde tecrübesiz bi anneyim ama mantıken ben olsam yüzünde herhangibiyer şişiyo mu die takip ederdim heralde ağrısı olursa ağlamaya devam etcektir diye düşünüyorum
Prensesannesiii remYakup kafaya alınan darbelerde uyutmamalı bixe kusma takip edilneli diye biliyorum kafasına geldimi? Yüzüne geldiyse öuhtemelen xakı acıdığından o kadar ağlamıstır
Huzeyfe remYakup 😔 ne yazık ki ayni şeyi yaşadık aynı dediğiniz gibi nefesi kesildi (korktu bence ve yanağına geldi) ağladı sakinleştirdim uyudu takip ettim hiç anormal bişey olmadı çok şükür inşAllah sizde de olmaz Neresine geldi tam olarak?
SedaMirza remYakup hic kimseyi dinleme eger icin gercekten rahat edecekse acile gotur derim ben sonucta ben olsam hemen gotururdum icimin rahat etmesi icin