2 buçuk aylık oğlum geceleri uyanırken çok feci bir aglamayla uyanıyor yani öncesinde ne mikirdanma var ne hareket var bir anda çok kötü bir aglamayla uyanıyor bişey mi oldu diyip koşuyorum kucağıma alıyorum anında susuyo ama niye böyle uyanıyor olabilir o anda ne oluyor ki böyle agliyo