Ysmn99 yorumlara baktım da 2 aylık 3 aylikken hep dönmüşler sanırım yüzüstü durmayı seven bebekler bunlar.oglum doğduğu andan itibaren yüzüstü durmayı sevmedi en başından beridir bıkmadan uğraştım yüzüstü koydum yok bacaklarını acmadi hiç top gibi koydum top gibi aldım hiç dümdüz olmadı.Simdi 5.5 aylık hâlâ deliriyor çok ağlıyor 4,5 aylikken yana atmaya başladı kendini yüzüstü tam anlamıyla dönemiyor daha girişimlerde bulunuyor henüz bazen kolu biraz altta olacak şekilde dönüyor o kadar.