Baharas 1 ay kadar sonra bıraktık. Benim de hiç ucum yoktu eme eme çıkardı walla. Ben şöyle yaptım, silikonsuz almak istemiyordu uç olmadığı için. Ben de önce silikonu takıp 5 dk kadar o şekilde emziriyordum. Sonra çıkarıyordum silikonu hemen devam ediyordum emzirmeye. Birkaç gün bu şekilde ısrarla denedim. Sonra bir gün gitti silikon görevini tamamlayıp☺️ kısacası kendinize ve bebeğinize güvenin❤️