Bysima 2 evlat kaybettikten sonra, 21 ekime kadar şu illetten kurtulalım diye o kadar çok dua ediyorum ki 😔 kızımın doğum gününü yalnız kutlamayız zaten aileler hep karantinada kendi arbalarımızla gidip geliyoruz hiçbir yeri ellemediğimiz halde dezenfektan sıkıyoruz her yerimize. Ama dışarıda sevdiğimiz bir mekanda yapmak hayalimiz vardı, eğer virüs bitmezse evde olucaz inşallah biter gider hem dünya kurtulur hem hayaller gerçek olur 😢😢