Arasbaby18 3 aylik kizimin gazi cok kötu kokuyor neden acaba? üsütmüs olabilr denilio internetde ama imkansiz suan oldugum yer 30 derece sicaklikta sicaktan terliyor bile kizim. bu gaz kokusu normalmi acayip kötu kokulu ama
Deletedmom278 Arasbaby18 Anne sütü alıyorsa yediğiniz şeylerden kaynaklı olabilir ve arkadaşların dediği gibi gaz yani ne bekleyeceğiz ki?
0503 Arasbaby18 bizimki doğdu doğalı öyle canım büyük insanın gbi fena kokusu 4 aylık olcaz ama normalmiş herkesde oluyormuş birde bizim yediklerimiz le alakalı mış
Hasderluna Arasbaby18 valla ben kızımın altını açıp egzersiz yaptırıyorum, bazen gaz çıkarıyor tam suratıma doğru hiç de güzel kokmuyor 😅😅
Arasbaby18 Deletedmom278 ne biliyim ya cevremdekiler bizim bebeginki böyle kokmuyordu normal degil falan diyince tedirgin oldum
Koalaninannesi @Arasbaby18 Dışkısında mukuslanma veya ishal durumu var mı? Benim bebeğimin de gazı çok kötü kokuyordu çevredekiler hep üşütüyor bu çocuk ondan öyle kokuyor diyip durdu. Daha sonra dışkısını muluslu ishal şeklinde yapmsya başladı ve öğrendik ki bağırsaklarında mikrop varmış 🤦
Caglaaaa Arasbaby18 hergün tuvaletini yapıyormu kızım bazen 1 gün yapmıyor o zaman onunda cok kötü kokuyor
Misafir1111 Benim bebeğimin de aynı şekilde. Sık gaz çıkartıyor ve kötü kokuyor. Doktoruna sordum her gün kaka yapmadığı içindir dedi. Benimki de genelde 4-5 günde bir yapar ama kabız değil. Muhtemelen seninki de o yüzdendir
Mevara Arasbaby18 sadece anne sütü alıp da gaz kötü kokuyorsa geride kaka var demektir🙃 en son ne zaman kakasını yaptı