cansuakta Kuzular merhaba bebeğim 4ay 18günlük en son 9:30gibi mama yıyip 10giib gece uykusuna yatıyor gecede kalksa bile çok geç sabaha karşı kalkıyor ben uyandırmalımıyım acaba normalde 3saatte bir mama alıyor ama gece bu 3saati baya geçiyor
Misskokulum cansuakta artık büyüdü acıkma suresi uzadı 40indan sonra uyandırmayı bıraktım siz de bırakın uyusun ileride pişman olmayin😊
Esra1260 cansuakta uyandırmana gerek yok canım onlar acıkınca uyanıyorlar zaten ayrıca sen uyandırırsan bu onda alışkanlık yapacaktır 🙂
BhrKrmn cansuakta uyandırmaya gerek yok aslında ama benim o aylarda sütüm azaldı gibi hissetmistim o yüzden kendim uyanıp emzirirdim sütüm de baya artış olmuştu 😊
Nefest cansuakta 4 ay 16 gunluguz bizde. 4. Aya girerken bizim doktorumuz arrık uyandırma demişti. Mamaya ihtiyacı oldugu kadar uyumayada ihtiyacı var büyümek için diye açıkladı. Sizde sorun isterseniz kontrolde. Benım kızım acıkınca uyanıyo o zaman veriyorum mamasını.
asafoglum cansuakta Canım 51 günlük bebeğim akşam 8.30 da mama yemişti şimdi kalktı daha besledim koydum geri uyudu.Doktor bana 5 saate kadar normal dedi seninki büyük çok daha normal endişe etme 👍Acıksa ortalığı birbirine katar çığlık kıyamet.Maşallah bebişine 🧿