Gizemre5555 Merhaba kızlar 7 aylık kızım var sezeryanla dogum yaptım dogumda 5 kilo aldım 65 kilo ile doguma girdim 59 kilo ile çıktım hastaneden 3 ay sonrada adet oldum suanda düzenli oluyorum dogumdan çıkdıgımda göbeğim dümdüzdü 40 çıkınca tekrar hamile gibi göbegim çıktı nasıl gider bu göbek bilginiz varmı dikişlerden saramadımda 😔baya uzun oldu k.bakmayın❤️