AlpTunayinannesi Misskokulununannesi 3 ay 7 günlük bebeğim. Bu hafta 2. Reglimi oldum. Kırkım çıkınca gayet düzenli başladı. Doktoruma sordum normal dedi. Bu kadar erken beklemiyordum
deryardakayra İlk doğumumda kırkım çıkınca 3 aylık iğne oldum 14 ay adet olamadım 15.ay göbek attım resmen şimdi 2.doğumum 3 aylık oldu bebeğim hiç bişey kullanmıyorum ne hap ne iğne anlamında ama ne gelen vaaaar ne giden 🙄🙄🙄🙄